Παρασκευή, 25 Απριλίου 2014

Είσαι αυτό που σε Προόρισε να είσαι ?

Αγαπητό μου παιδί

Σε έστειλα να ζεις μες το Φως και με το Φως κι εσύ έχεις επιλέξει να ζεις μέσα στο σκοτάδι του εγωισμού.


Σε έστειλα έτοιμο με Πνεύμα Θεϊκό κι εσύ έχεις μετατρέψει τον Νου- Πνεύμα σε μυαλό γεμάτο ζωικά ένστικτα που σε έχουν καταδικάσει σε πόνο, ασθένειες και θάνατο.

Είσαι μια μοναδικά Φωτισμένη Ψυχή.
Στο κάθε μου παιδί έχω απόλυτη εμπιστοσύνη και γι αυτό σας έδωσα την Ελεύθερη Βούληση. Δηλαδή εσείς να είστε στο αρχοντικό σας κι εσείς να επιλέγετε απόλυτα.
Είχαμε συμφωνήσει πως μόνο όταν εσείς με καλέσετε τότε και μόνο τότε θα μπορούσα να επέμβω, γιατί δεν μπορώ να αθετήσω τον Λόγο μου εισβάρος της απόλυτης εμπιστοσύνης και ελευθερίας που σας έδωσα. 

Άρα να ξέρεις αγαπητό μου παιδί και μονάκριβό μου ότι μόνο όταν εσύ επιλέξεις να επέμβω θα το κάνω.
Μόνο να ξέρεις πως όταν εσύ αφού ζητήσεις τη βοήθειά μου, αρχίζεις με τον τρόπο σου να κάνεις ότι νομίζεις σωστό, θα είναι σαν να μου λες να σταματήσω τη βοήθεια.

Να ξέρεις πως όταν κι αν χρειαστείς τη βοήθειά μου δώσε μου την Πίστη σου, επέτρεψε μου να δημιουργήσω τα θαύματα που ζητάς στη ζωή σου. Αφέσου με πίστη σε Εμένα αφού μου ζητάς να σε βοηθήσω και έχε υπομονή. Άλλωστε η υπομονή είναι ένα χάρισμα που σου έδωσα όταν σε έπλασα. Η Ψυχή σου είναι φτιαγμένη κατ’ εικόνα και ομοίωση Δική μου παιδί μου.
Ήρθε η ώρα αυτή την ψυχή να την βάλεις στον ρόλο της και να της επιτρέψεις να σου φανερώσει όλες της τις γνώσεις.
Παιδί μου να ξέρεις ότι θλίβομαι που υποφέρεις μέσα σε ένα σώμα που το μετέτρεψες από τέλειο και άρτιο σε άθλιο αντικείμενο πόθου και πάθους.
Όμως σέβομαι απόλυτα τις επιλογές σου, σε περιμένω κάθε φορά που επιστρέφεις μέσω θανάτου σε εμένα να δημιουργήσουμε πάλι μαζί την επόμενή σου ζωή. Πάντα με πίστη σε σένα σε στέλνω στη γη, σε οικείο περιβάλλον για να νιώθεις άνετα. Αυτό το οικείο περιβάλλον εσύ το ονομάζεις οικογένεια. Όμως ακόμη και αυτή η οικογένεια είναι αδέρφια σου, παιδί μου, γιατί όλοι είστε παιδιά μου. 

Στη διαδρομή σου στον πλανήτη παιδί μου, δεν είσαι μόνος, στο πλευρό σου στέκεται ένας φύλακας Άγγελός σου, ο οποίος με ενημερώνει κάθε δευτερόλεπτο για κάθε τι που σου συμβαίνει. Με λαχτάρα περιμένουμε και Εγώ και ο Άγγελος σου την δική σου εντολή Παιδί μου για να σε βοηθήσουμε.
Όταν προσεύχεσαι σε Εμάς, παιδί μου, να ξέρεις μας δίνεις μεγάλη χαρά. Ποιος Πατέρας δεν χαίρεται να βλέπει το παιδί του χαμογελαστό ? Γι αυτό σε έστειλα παιδί μου εκεί για να γελάς και να είσαι πάντα ευτυχισμένος. Ο δρόμος που έχεις επιλέξει παιδί μου είναι γεμάτος αγκάθια πόνου γιατί έχεις βάλει το μυαλό σου να δουλεύει και όχι το Πνεύμα σου. Το Πνεύμα σου είναι δεμένο μαζί μου παιδί μου.
Όσο εσείς λειτουργείται με το μυαλό η απόσταση που έχουμε μεγαλώνει, με κρατάτε έξω από τη ζωή σας και το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να περιμένω μία σας έκκληση, μια προσευχή.

Είστε Βασιλιάδες κι όμως ζείτε χειρότερα από ζητιάνους. Όχι παιδί μου μη ζητάς πλούτη και χρυσό, αυτά τα έχεις ήδη σου τα έχω τοποθετήσει μέσα σου. Είστε σκλάβοι της ύλης μιας ύλης που σας την δημιούργησα και τη δημιουργώ για να σας βοηθάει να ζείτε πιο όμορφα και όχι για να τρώγεστε μεταξύ σας γι αυτή. 


Παιδιά μου να ξέρετε πως σε όλους σας έχω την ίδια αδυναμία, δεν ξεχωρίζω κανένα σε καλύτερο ή χειρότερο. Πώς γίνεται άλλωστε να σας ξεχωρίσω αφού όλοι σας έχετε την Πνοή μου.
Αναζητήστε παιδιά μου την περιουσία σας.

Η αντίθετη μεριά έχει μπει στην τελική ευθεία για το μεγάλο χτύπημα και να ξέρετε ότι θα πρέπει να παρέμβω. Η παρέμβαση αυτή θα είναι οδυνηρή για πολλούς από σας. Όσο είναι καιρός μετανοήστε για να βρεθείτε στην αγκαλιά Μου παιδιά μου.

Αυτό είναι ένα κείμενο που μου το έδωσε Εκείνος να το γράψω για όλους εσάς !!! 
Ρόλος μου είναι να σας μεταφέρω τον Λόγο Του. Αν εσείς θα πιστέψετε είναι ένα κομμάτι του καθενός. 
Αυτός που γνωρίζει πραγματικά την αλήθεια είναι η καρδιά σας αλλά κι Εκείνος. Ενώστε την καρδιά σας με τον Πατέρα μας και τότε θα ξέρετε κι εσείς. 

ετικέτα ( πνευματικότητα ) 

Δωροθέα