Δευτέρα, 12 Μαΐου 2014

Γίνεται κάθε μου στόχος να έχει επιτυχία τελευταίο μέρος.

Αφού μελετήσαμε και ασχοληθήκαμε με βασικά κομμάτια της ζωής σίγουρα θα έχετε φτάσει στο συμπέρασμα ότι είστε στο περισσότερο σημείο της ζωής σας αποσπασματικοί και όχι δοτικοί. Αν γράψετε κάθε σας στόχο και κάθε σας επιλογή θα δείτε την αποσπασματική τους πλευρά.


Δοτικός θα πει να συνεργάζονται απόλυτα το μυαλό και το συναίσθημα μας για τον όποιο στόχο με ενθουσιασμό. Τώρα μπορεί κάποιος να πει ότι στη δουλειά του είναι δοτικός κατά ένα μεγάλο μέρος και ότι στα υπόλοιπα δεν είναι. Γιατί στη ζωή του δεν πνέει άνεμος αισιοδοξίας, ευημερίας, ισορροπίας και αρμονίας. Μα για να υπάρχουν αυτά θα πρέπει να είμαστε στην ζωή μας και σε όλες μας τις επιλογές δοτικοί. Πώς γίνεται ένα σώμα να λειτουργεί δοτικά αν του φερόμαστε δοτικά μόνο ως προς την εξωτερική του εμφάνιση? Τότε μέσα θα λειτουργεί αποσπασματικά και στην εξέλιξη και το έξω αποσπασματικά θα καταλήξει. 

Συλλέξτε κάθε τι που αφορά τις επιλογές σας και την καθημερινότητά σας. Αναζητήστε που δεν είστε δοτικοί, που και σε ποιους τομείς δεν δίνεται την ψυχή σας. Όλο αυτό θα αρχίσει να μεταφέρετε σε όλη σας τη ζωή.
Για να μας επιστρέψει η ζωή δοτικότητα αυτή θα πρέπει να πρεσβεύουμε.
Άρα είμαι δοτικός στις σχέσεις μου, στους γονείς μου, στα παιδιά μου, στον εαυτό μου, στην εργασία μου, στην διασκέδασή μου ? Μήπως είμαι πότε πότε ? Αν είμαι πότε πότε αυτό θα εισπράξω από τη ζωή. Αν είμαι σε κάποιους τομείς τότε σε κάποιους τομείς δεν θα έχω δοτικότητα. Πάντα θα με κυριεύει η έλλειψη και η αποσπασματικότητα. Πριν κάνω ή επιλέξω κάτι ας ρωτήσω τον εαυτό μου μπορώ να είμαι δοτικός ? Είναι αυτό επιλογή μέσα από την καρδιά μου και την ψυχή μου ? Μπορώ να δίνω το 100% του εαυτού μου όπως και να έχουν τα πράγματα ? Αν ναι ξεκίνα το.
Βάλε ένα «ξυπνητήρι» να σου θυμίζει κάθε μέρα ότι οφείλεις για σένα και για την δική σου ευημερία να αναζητάς πόση δοτικότητα είχες σήμερα και που. Αν δεν είχες αναζήτησε που και άλλαξέ το.
Να ξέρεις πως το σύμπαν έχει έναν νόμο απόλυτα σωστό που τον λέει ανταποδοτικότητα. Αν αυτό που εσύ εισπράττεις στο σήμερά σου είναι πόνος, εγκατάλειψη, φτώχεια κλπ δύσκολα μονοπάτια, κάπου στο παρελθόν είχες δημιουργήσει τις προϋποθέσεις γι’ αυτό που παίρνεις πίσω. Κάπου νόμιζες ότι ήσουν δοτικός αλλά δεν ήσουν. Δοτικός επίσης δεν είναι αυτός που κάνει κάτι και μετά στο «κοπανάει» στο κεφάλι. Γιατί αυτός που δίνει από την ψυχή του και την καρδιά του είναι απόλυτα γεμάτος. 

Δεν υπάρχει περίπτωση λοιπόν να αποτύχει κανένας στόχος σου αν εσύ επιλέξεις τον δρόμο της δοτικότητας - ψυχής- καρδιάς. Οι δρόμοι σου θα είναι γεμάτοι από ευλογίες και νέα ανοίγματα ευημερίας.
Βάλε στη ζωή σου την επίγνωση, την ευγνωμοσύνη, την συγνώμη και τη συγχώρεση.
Όλα αυτά είναι για τη δική σου βελτίωση και για την δική σου ευημερία. Επειδή μια αλήθεια πρώτα θα απορριφθεί, μετά θα γελοιοποιηθεί και στο τέλος θα είναι αυτονόητη. Τα κείμενα αυτά προσπάθησε να μη τα διαβάσεις μόνο μία φορά, αλλά πάνω από 3.
Να θυμάσαι το τιμόνι της ζωής σου το κρατάς εσύ και κανένας άλλος. Αν μέχρι τώρα νόμιζες ότι για τα στραβά της ζωής σου φταίνε οι άλλοι ήρθε η ώρα να κοιτάξεις την αλήθεια κατάφατσα και να δεις ότι συμμετείχες σε όλο αυτό και είχες το μεγαλύτερο μέρος ευθύνης.

Τολμηρός και γενναίος είναι αυτός που επιλέγει να τα «βάλει» με το εγώ του το οποίο έχει χρόνια προϋπηρεσία και να του αλλάξει τη βάση δεδομένων του. Μόνο που επιλέγεις να διαβάσεις τα κείμενα αυτά είναι ένα σπουδαίο βήμα τόλμης και θάρρους. Το μόνο που μένει τώρα είναι να κατανοήσεις, να αποδεχτείς και να βάλεις σε δράση το πρόγραμμα που λέει «όμορφα πράγματα στην όμορφη ζωή μου». 

ετικέτα ( τέχνη ζωής ) 

Δωροθέα