Πέμπτη, 22 Μαΐου 2014

Το κλείσιμο των θυρών της σκέψης.

Αυτό είναι το 10ο βήμα για τον Λευκό Μανδύα, που όπως είπαμε θα επιστρέψουμε, ο οποίος μέσα από την ορθή χρήση θα μας οδηγήσει στην διάνοιξη της αρχέγονης γνώσης.

Αν μέχρι τώρα δεν έχει μπει το τετράδιο στη διαδρομή σας, τώρα ήρθε η ώρα να το κάνετε. Αν δεν υπάρξει ορθή χρήση της γνώσης δεν θα μπορέσει να γονιμοποιηθεί και να δημιουργήσει γέννα. Η κάθε γέννα που θα δημιουργείται θα σας οδηγεί όλο και πιο κοντά στον στόχο σας. Όπως και να έχει ήδη γνωρίζετε πως η γονιμοποίηση για να δημιουργηθεί, χρειάζεται κάποιες προϋποθέσεις. Οι προϋποθέσεις στον δρόμο της γνώσης, είναι η μελέτη με τετράδιο και στυλό.
Μπορείτε να θυμηθείτε τον τρόπο που διδαχτήκατε τα πάντα στη ζωή σας, ήταν με τετράδιο και στυλό. Για να φτάσετε σήμερα να μπορείτε με άνεση να κάνετε πολλαπλασιασμό, αφαίρεση κλπ. Που και πάλι αν σας τύχει μία δύσκολη πράξη πάλι στυλό και χαρτί θα πάρετε για να την κάνετε. 

Η σκέψη μας είναι ένας μας οδηγός, ένας από τους βασικούς μας δασκάλους. Είναι ένας δρόμος που τον έχουμε όλα μας τα χρόνια. Σίγουρα έχουμε ακούσει πνευματικούς να λένε ότι μπαίνουν σε κατάσταση σιωπής κι εμείς να ψάχνουμε να βρούμε πώς το κάνουν ? Πριν από χρόνια όταν έκανα προσπάθεια να κάνω τον πρώτο μου διαλογισμό και να παραμείνω στη σιωπή για 2 λεπτά ένιωσα χάλια. Είπα αποκλείεται. Πώς μπορούσαν οι άλλοι και έφταναν τα 20 λεπτά ή πως έφτασε ο Βούδα να είναι στη σιωπή για όλο το διάστημα που ήταν? Δεν προσπάθησα τότε να πω στο μυαλό μου να σταματήσει, γιατί πολύ απλά ήξερα και ξέρω ότι το εγώ τόσο το δικό μου, όπως του κάθε ανθρώπου, μέσα από την προϋπηρεσία που έχει, θα με έβαζε σε μπελάδες αν το οδηγούσα με τη βία στη σιωπή. Είχε πάντα τον τρόπο να με κάνει ότι θέλει. Εκείνη την ώρα θα με έπιανε φαγούρα, θα ήθελα νερό κλπ. Οπότε αυτό που σκέφτηκα ήταν να συνεργαστώ μαζί του και για πρώτη φορά να του επιτρέψω να με οδηγήσει εκείνο. Άρα δεν επέλεξα ξανά να του πω να σταματήσει να σκέφτεται, αλλά το έβαλα να μου δείχνει τι σκέφτεται ακριβώς και εγώ να παρίσταμαι έτσι απλά εκεί, χωρίς να το διακόπτω και να του επιτρέπω να με οδηγεί όπου και όπως ήθελε εκείνο. Αυτό το ταξίδι με το εγώ μου γινόταν κάθε μέρα. Σαν να είχα μάθημα στο σχολείο όπως τότε, όταν ήμουν παιδί, πήγαινα κάθε μέρα. 

Στην πορεία άρχισα να βάζω ασκήσεις στο μυαλό μου να μπούμε μαζί στη διαδικασία διαχωρισμού των σκέψεων σε αληθινές και σε ψεύτικες.
Οι αληθινές σκέψεις στην αρχή ήταν ελάχιστες και αυτές είχαν οδηγό το νιώθω μου και τις αισθήσεις μου. Όπως πείνασα, δίψασα, κρυώνω κλπ. Ενώ οι ψεύτικες ήταν οι περισσότερες και αυτές είχαν οδηγό το εγώ μου, αυτό καθεαυτό, τα πρέπει και τα στάνταρ.  Οι ψεύτικες σκέψεις είχαν οδηγό την επιθυμία.
Οι αληθινές σκέψεις είναι αυτές που βασίζονται στον δρόμο της αβλάβειας, της αγάπης και του Θεού.
Ενώ οι ψεύτικες σκέψεις βασίζονται στην επιθυμία, εγώ, πάθη, ύλη, συναισθήματα, άρα σκέψεις διεκδίκησης, απόκτησης, ενοχές, θυμό, μίσος κλπ.
Όταν αρχίζουμε να κάνουμε εκκαθάριση σε όλο αυτό το κομμάτι των σκέψεων χωρίς κριτική διάθεση, αλλά μέσα από την  αγνή πρόθεση της αυτοπαρατήρησης κάποια στιγμή οι ψεύτικες σκέψεις αποδυναμώνουν με αποτέλεσμα να σταματούν από μόνες τους. Είναι ακριβώς όπως, όταν ένα παιδί έχει ανάγκη να κάνει κοπάνα από το σχολείο του, προσπαθεί να μη το μάθει η μαμά του για να μη το μαλώσει. Αν τώρα τύχει και το μάθει η μαμά και αντί να το μαλώσει, του πει «σε καταλαβαίνω απόλυτα παιδί μου», «κι εγώ στην ηλικία σου το έκανα», «μαζί σου είμαι», «την άλλη φορά θα ήθελα να μου το πεις». Το παιδί θα νιώσει άνετα, θα ξέρει ότι κανένας δεν το έκρινε και δεν το μάλωσε όποτε την επόμενη φορά θα το πει στην μαμά πριν το κάνει. Το εγώ μας λοιπόν όταν καταλάβει ότι δεν το μαλώνουμε αλλά το κατανοούμε και απλώς του δίνουμε τη δυνατότητα να μας μιλά, θα το κάνει με χαρά. 

Λίγο αργότερα θα ξέρει ότι δεν έχει ανάγκη πλέον τον ψεύτικο χαρακτήρα του γιατί έχει την στήριξή σας, οπότε θα αρχίσει να ισορροπεί. Όπου θα οδηγηθείτε στον δρόμο της εβλάβειας, που είναι και το ζητούμενο σταδιακά και ακούσια.
Κάθε σκέψη ψεύτικη ή που νομίζω ότι είναι ψεύτικη καλό είναι να μην την αγνοώ αλλά να την αναζητώ μέσα από την αγάπη μου για μένα. Είναι όντως ψεύτική ? Μήπως είναι ένας πόνος του εγώ μου ο οποίος αν δεν ασχοληθώ με αυτόν τον πόνο- ένσταση αυτό θα μου προκαλέσει μπλοκαρίσματα ? Δεν μπορώ να αγνοήσω δηλαδή έναν θυμό, παρόλο που ξέρω ότι ο θυμός είναι μία ψεύτικη διαδρομή, όμως το εγώ μου έχει ένσταση. Με αυτή την ένσταση οφείλω να ασχοληθώ. Μπορούμε σε αυτές τις περιπτώσεις να αναζητήσουμε βοήθεια από τα 7 μυστικά περάσματα. 

Για τον θυμό για παράδειγμα θα πάμε στο 1ο μυστικό πέρασμα που αναφέρετε σε όλα τα αρνητικά συναισθήματα, αλλά και στον θυμό.
Τις σκέψεις σας μπορείτε παράλληλα να τις δείτε σε συνεργασία με τον λόγο σας. Δείτε ο λόγος σας έχει μέσα του κριτική διάθεση, οργή, θυμό, ζήλια ?

Φωτεινός οδηγός μας είναι να φτάσουμε στην αβλάβεια για να είναι κάθε μας σκέψη και λόγος μέσα από την αγάπη. 

ετικέτα ( Φοίνικας ) 

Δωροθέα