Σάββατο, 3 Μαΐου 2014

Ο δρόμος προς τον Μεγάλο Δημιουργό

Όσο εργάζεται ο ζηλωτής συνεχόμενα και αδιάκοπα τόσο πιο κοντά στον Μεγάλο Αρχιτέκτονα φτάνει. Ο Πατέρας πάντα θα βρίσκεται στο πλευρό του και θα του ανοίγει όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται για το έργο του.


Εκείνος πάντα έχει την γνώση για το επίπεδο που βρίσκεται ο ζηλωτής και του δίνει την κατάλληλη γνώση για μελέτη και έρευνα. Βασική προϋπόθεση είναι ο ζηλωτής να γνωρίζει απόλυτα ότι αυτό που του ανοίγεται μπροστά του είναι δρόμος του Θεού και όχι δρόμος του εγώ.
Ο κάθε ένας από μας ερχόμενος στο πλανήτη έρχεται για να μελετήσει τρία μεγάλα βιβλία, με πολύ ζήλο, επιμονή, υπομονή και φυσικά τον εφαρμοστικό Νόμο. Γιατί γνώση χωρίς εφαρμογή είναι στείρα γνώση. Όποιο βιβλίο κι αν έχετε απλώς στη βιβλιοθήκη σας ακόμη και να το έχετε διαβάσει, αν δεν το έχετε μελετήσει και δεν έχετε αναζητήσει τρόπους εφαρμογής του τότε δεν υπάρχει η γνώση αυτή. 

Αυτά τα τρία βιβλία τα μεγάλα εμφανίζονται στον ζηλωτή ανάλογα με την διαδρομή του. Το πρώτο βιβλίο είναι ένα βιβλίο για όλους. Ανάλογα με τη σοβαρότητα, τον σεβασμό τότε του δίνονται και τα άλλα δύο βιβλία.
Τα βιβλία είναι τα εξής:
Το πρώτο Μεγάλο Βιβλίο, είναι το βιβλίο της ζωής, η βασική μας εκπαίδευση στο υπάρχω. Το οποίο βιβλίο το έχουν στην κατοχή τους όλοι οι άνθρωποι. Είναι η συνάντηση του εγώ- εαυτού και η αναζήτηση των δρόμων μέσα από τα γιατί. Η μόνιμη αναζήτηση της αλήθειας και της ουσίας της ζωής. Αυτό το βιβλίο λέγεται γνωρίζω τον εαυτό μου.
Το δεύτερο Μεγάλο βιβλίο είναι το βιβλίο της Σοφίας. Για να μπω στο βιβλίο της Σοφίας οφείλω να εντρυφήσω στη Θεοσοφία, τον Πατερικό Λόγο, από άκρη σε άκρη. Όπου αυτός ο Λόγος θα μου ανοίξει τις Πόρτες προς την ουράνια Πηγή μου. Εδώ πια αφού έχω απαντήσει σε όλα τα γιατί από το προηγούμενο βιβλίο οδεύω να μάθω το πώς. Αναζητώ δηλαδή να εκπαιδευτώ τον τρόπο και τη στάση που οφείλω να κρατήσω μέσα από τα πως. 

Το τρίτο Μεγάλο βιβλίο είναι το βιβλίο της Μεταμορφώσεως/ Έφτασα/ Είμαι. Μέσα από την μακρόχρονη και χωρίς αγκομαχητά εκπαίδευση. Μέσα από μία διαδρομή εκπαίδευσης που με έμαθε ότι τίποτε δεν είναι εκτός δρόμου, ότι τα περισσότερα «κακά» που μου συνέβησαν στη ζωή μου έφταιγε το εγωϊκό μου κομμάτι, το οποίο φυλάκιζε μέσα στο αιθερικό μου σώμα πόνο, θλίψη, εξαθλίωση. Ένας δρόμος που άρχισε μέσα από το πρώτο βιβλίο και έφερνε στη ζωή μου μέσα από την δύνη των κύκλων – επαναλήψεων γεγονότα και καταστάσεις για να μου δείξουν το μέγεθος του εγώ μου. Όσο μέσα από το πρώτο βιβλίο κατάφερνα να αποκαλύψω το εγώ, μετά με το δεύτερο βιβλίο άρχισα να το μετατρέπω σε εαυτό, έτσι σταδιακά το αιθερικό μου περιβάλλον έφτασε στην απόλυτη κάθαρση. Οπότε μέσα από το βιβλίο της Σοφίας ήρθε η ώρα να μελετήσω την γνώση της Μεταμόρφωσης. Αναζητώ την απόλυτη Νοημοσύνη, μέσα από τους Νόμους του Πατέρα, για να γίνει η αποκάλυψη από τον ίδιο τον Πατέρα και να μου δώσει τις Δυνάμεις μου. Αυτές οι Δυνάμεις βρίσκονται σε καταστολή μέσα σε κάθε άνθρωπο και μόνο ο Πατέρας μπορεί να τις ενεργοποιήσει. Το βιβλίο της μεταμόρφωσης από τη στιγμή που δίνεται στον ζηλωτή γίνεται μετά από την ταπείνωση, τη σύνεση και την απόλυτη ένωση του με τον Θείο Λόγο. Το βιβλίο αυτό διαβάζεται λέξη προς λέξη, δεν έχει προτάσεις. Κάθε λέξη και μία αποστολή. Κάθε αποστολή και ένα άνοιγμα. Κάθε άνοιγμα και Δύναμη. Μια Δύναμη που αν παραποιηθεί μετατρέπεται σε κόλαση.
Πώς μπορεί ένας άνθρωπος να παραποιήσει τις λέξεις Δύναμης που δίνονται από τον Πατέρα ? Μα από την αλαζονεία, τον λάθος χειρισμό, την οικονομική ή συναισθηματική εκμετάλλευση, τότε η τοξικότητα μετατρέπει τον ζηλωτή σε ένα πλάσμα γεμάτο πόνο.
Κάθε λέξη είναι μορφή δύναμης, όμως η Δύναμη Του Θείου Λόγου για την ενεργοποίηση της Λέξης- Δύναμης δίνεται μόνο από τον ίδιο. Ο τρόπος να φτάσουμε να ανοίξουμε τις λέξεις Δύναμης από τον Πατέρα βρίσκεται στο 2ο βιβλίο, αυτό που μας ενώνει μαζί Του μέσα από την Πνευματική διαδρομή. Όταν ανοίξει το βιβλίο της Μεταμόρφωσης κάθε λέξη Δύναμης που μας δίνεται, μας δίνεται με μια μορφή επιτήρησης. Υπάρχουν άνθρωποι που κάποιες λέξεις, τις έχουν μετατρέψει, μεταποιήσει και τις χρησιμοποιούν χωρίς καν να γνωρίζουν την απόλυτη σημασία τους. Αυτό που καταφέρνουν είναι τελικά να αντιστρέφουν την ενέργεια τους και αντί να έλκουν τη δόνηση του Πατέρα, να έλκουν ξανά από την ίδια τους την τοξικότητα. Οπότε η μεταστροφή θα είναι πλασματική και με ημερομηνία λήξης. Οι λέξεις κλειδιά που δημιουργούν ηχείο επικοινωνίας με τον Πατέρα, για να τις αναφωνήσουμε και για να έχουν αποτέλεσμα θα πρέπει το ηχείο αυτό να είναι απόλυτα καθαρό.  

Το ηχείο αυτό βρίσκεται στο στομάχι μας. Αυτός ο χώρος είναι που πρέπει να γίνει διάφανος, σαν νερό λίμνης καθαρό. Αν το νερό εκεί σε αυτό το σημείο του σώματος δεν είναι καθαρό κάθε λέξη Δύναμης που εκφωνείται είναι σαν να ζητούμε από την λάσπη να μας καθαρίσει. Υπάρχει περίπτωση να υπάρξει καθαρό το νερό της λασπωμένης λίμνης αποσπασματικά, αν μία μέρα καταλαγιάσουν τα νερά της, οπότε θα κατακαθίσει η λάσπη. Όμως η ουσία του νερού δεν θα είναι καθαρή ενέργεια Αγάπης. Αλλά μία τοξική αγάπη δυισμού, ανταλλαγής. Όπου ο εργάτης αυτός θα περιμένει ανταλλάγματα από τον Πατέρα.
Αυτό λοιπόν που οφείλει να αναγνωρίζει και να αντιλαμβάνεται ο ζηλωτής είναι κατά πόσο το νερό του ηχείου του, στομάχι του είναι απόλυτα καθαρό. Εκεί μέσα πρέπει να υπάρχει το νερό της κολυμπήθρας που μας βάφτισε. Το Αγιασμένο Νερό αυτό το οποίο βοηθά όλο μας το σώμα να μετατραπεί σε Ναό και να γίνει το δοχείο, το Άγιο Δισκοπότηρο που θα μεταφερθεί Ο Νους Του Πατέρα. Ο Νους Του Πατέρα εντός σου τότε θα ανοίξει το βιβλίο της Μεταμόρφωσης σου όπου για να γίνει η χρήση του βιβλίου αυτού χρειάζονται 4 βήματα.

Συνεχίζεται…

ετικέτα ( αποκαλύπτω) 

Δωροθέα