Παρασκευή, 23 Ιανουαρίου 2015

Τι θα πει απογοητεύω ?

Μήπως αυτό είναι μία δέσμευση ?
Μήπως από επιλογή θέτω όρια ?


Μήπως με αυτόν τον τρόπο με καταδικάζω στο να μην κάνω λάθη ?
Και όταν κάνω τελικά λάθος, γιατί είμαι άνθρωπος, τι γίνεται ? Απογοητεύομαι ? Απογοητεύω ?
Μα ας τη δούμε λίγο τη λέξη.
Από γοητεία …. Για να φτάσω να κάνω κάτι από- γοητεία.. σημαίνει ότι όλο αυτό είχε μέσα του έναν δρόμο αλήθειας που εκδηλώθηκε μέσα από μία μου εσωτερική πηγή και μέσα από κάποιο τρόπο έβγαλε ένα κομμάτι πραγματικότητας. 

Οπότε μήπως να αφήσω την πραγματικότητα να ρέει, χωρίς να θέτω όρια και φραγμούς τόσο από μένα, από τους γύρω μου, αλλά και από την ίδια τη ζωή ?
Όσο πιο πολύ αφήνομαι στον ρυθμό της ροής τόσο πιο αρμονικά θα ζω.

Όσο πιο πολύ αποδυναμώνω το μυαλό μου που με θέλει στρατιώτη, τόσο πιο πολύ θα ενώνομαι με την Σοφή εσωτερική μου Πηγή που δεν με θέλει να είμαι τίποτε περισσότερο ή τίποτε λιγότερο από το πραγματικό είμαι μου. Δηλαδή παιδί Του. 

ετικέτα ( τέχνη ζωής ) 

Δωροθέα